شهرستان جغتای پروزیان دارد و جوین فروزان !!!؟!؟؟!
نوشته شده توسط : هاشم ملایجردی

شهردارشهرستان جغتای را می شناسم ویقین دارم که به قانون بهاء نداده و فردی خود رای بوده و عامل ستم وظلم هم می باشد تا جاییکه صدای مردم بیچاره جغتای هم مانند مردم جوین حتی به استاندار نمی رسد تا چه رسد به مسئولان دیگر ، چون افرادی چون پرویزیان هستند که برای مسئولان با تهمت بردیگران عزیزباشند ، وحتی دیگران را تخریب کنند وظلم وستم نمایند تاخود براریکه نا بحق قدرت بمانند.
اری پرویزیان برای رسیدن به شهرداری نقاب ترک تازی کرد و ان یکی که نامش غنچه ای بود و اکنون شهردار فاروج سینه چاک کرده بود تا جلوتراز پروزیان به نقاب بیاید ولی از قسمت روزگار به جغتای و فاروج راه پیدا کردند ونمی دانم در شهرداری ها چه بود که وچقدرارزش داشت که باید حرمت شکنی و تهمت وافترا بر یک مسلمان دیگر می کردند تا خود جای او را به اشغال در اورند ونمی دانم ونمی دانم !!؟!؟! اگر قدرت نمایی بود که پروزیان و غنچه ای در استانداری حکومتی داشتند !!!؟ اگر قدرت طلبی نباشد پس چه عامل است !!!؟؟؟! تا انها شهربزرگی چون مشهد و قدرت بزرگی چون استانداری را رها کرده و به این شهرستان ها ی تازه تاسیس خود را غالب کنند !!؟؟ برای ایثار که نبوده چون دیگر ایثار مربوط به زمان جنگ می باشد ومن هم ایثارگران دوران !؟؟!شما قضاوت کنید که چه عاملی است که این بزرگان را به این شهرستانها کشانده !!؟! اگر توانمندی هم باشد که مردم نباید زجه کنند واگر مردم ناراضی شدند که باید هیئت تخلفات استانداری انها را محاکمه کند !!!؟؟ ولی ایا می کند !!؟!؟؟!؟! انها هم به مردم اهمیت نمی دهند وگاه ازطرف مردم حرف می زنند ، اگر مردم راضی باشند می گویند که مردم ناراضی هستند واگر مانند جغتای ناراضی باشند خواهندگفت که نه مردم راضی هستند!!!؟!؟!؟! شاید خود هیئتیها ندانند که کارشناسان انها تبانی می کنند ، همچنان که پروزیان تبانی کرد و تشکیلات استانداری را هم با گناه وظلم به اینجانب به عنوان منتخب مردم وتوده مردم اشنا کرد !؟!؟!؟! اگر می گویید نه اینطور نیست ، امام جمعه محترم شهرستان جوین اجازه فرماید تا در مراسم نماز جمعه مستندات استانداری را برای مردم فاش کنم و همان مردم قضاوت کنند ، اگر به صحت حرفهای من شهادت دادند مشخص خواهد شد که کذب هم می تواند در استانداری خراسان رضوی ریشه کند و این ریشه کذب به سند وسند کذب به مدرک متقن !!؟؟ واگر حرفهای مرا ، مردم تایید نکردند بازهم از استان خراسان رضوی برای همیشه خواهم رفت!!!؟؟!!

مردم شهرستان جغتای به استانداری هم شکوه نکنند چون من بازهم بی نتیجه بازخواهند گشت  چون این راه را جوینی ها رفتند وبا انبانی از غصه امدند و اینگونه یافتند که انجا هم گوش شنوایی نبود ، من هم بسیار رفتم و بسیار گفتم که برکذب استوار نباشید ولی ظاهرا پرویزیان کذبش را ابدار کرده بود ، انچنان که  تا عمق استخوان دیگران هم نفوذ کرده بود ونمی شد الوده ها را از تباه اکاذیب پرویزیان نجات داد ، شاید تیم انها بسیار پرقدرت باشد ولی از خدای کم قدرتند وذلیل !!؟؟اری جفا کردند ، اری بر ناحق بسنده کردند واز حق پرهیز کردند  !!! اینجا استاندار خراسان رضوی است و چون صدایم به استاندار نمی رسد  وهرچه کردم نرسید !!! بعید می دانم که صدای شما برسد ودر راه گم نشود ورضایت مردم جغتای از شهردار و تقدیر استاندار از شهردار ره اورد این درد مردم نباشد !!!!!!!!!!!!، شاید شخص استاندار گوش شنوا داشته باشد درصورتی که صدای مردم شهرستان به شخص او به همان کیفتی که وجود دارد برسد که بعید می دانم؟؟!؟!؟!مردم جوین می دانند وجغتای شاید نمی دانند که تشکیلات استانداری خراسان رضوی بر اکاذیب تکیه کردقلم راند تاجاییکه پیشرفت که ظلم هویدا گشت و بازهم اینجانب حاضرم درجمع مردم جوین وجغتای این اکاذیب را که همین پرویزیان ساخته وپرداخته کرد را براحتی به اثبات رسانم ، نمونه بارز ان از پنجره قضات محترم دادگاه شهرستان جوین بسیار نیک هویداست !!؟؟

شهرستان جوین فروزان را دارد وجغتای پرویزیان را !!؟!؟!؟ اخ که چقدر دردناک است حکومت این افراد به  مردم انقلابی و فهیم منطقه بزرگ جوین ، چه قدر دردناک است که جغتایی ها وجوینی ها نمی توانند در بین انبوه خود مانند این دو را بیابند !!؟؟!!؟؟!!!!
چگونه ما درجوین باید بگوییم که درسرزمین عطاملک ها ییم و جغتایی ها در سرزمین هلالی ها !؟!؟!؟!؟؟! سرزمین هلالی و عطاملک افرادی چون این دومی طلبد نه رجز خوان هایی دروغین !!؟؟!




:: بازدید از این مطلب : 785
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 1 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: